- Pardubice
- Plný pracovní úvazek
- Pro studenty
Hledáme account managera, který se bude společné s námi starat o naše klienty - lékaře, ambulantní specialisty a fyzioterapeuty. Těm nabízíme vlastní software PURObot určený malým a středním ordinacím.
O Nás
V Info pro lékaře od roku 2012 pomáháme lékařům a zdravotnickým specialistům šetřit čas a peníze. Zabýváme se poradenstvím, provozujeme největší české tržiště lékařských praxí a vyvíjíme vlastní, unikátní webovou aplikaci PURObot. Naší ambicí je vytvořit ekosystém pro lékaře, který jim poskytne všechny potřebné služby a digitální nástroje na jednom místě.
Tým Account managerů PURObotu je aktuálně složen ze 3 členů, kteří se starají o stávající i nové klienty. Trpělivost, skvělý zákaznický přístup a úsměv je naší největší zbraní.
Proč se stát Account Managerem pro PURObot?
- Přijmeme motivované juniorní talenty, kteří chtějí budovat kariéru v oblasti digitálních řešení pro zdravotnictví a mají zájem zaměřit se na poradenství a prodej.
- Dozvíte se více o tom, jak funguje segment lékařských služeb, budete account manažerem pro lékaře, lékařské specialisty, fyzioterapeuty a majitele firem, což vám umožní spolupracovat s jedinečným segmentem trhu
- Jsme v počáteční fázi růstu, společnost má 20 zaměstnanců a v příštích letech chce zdvojnásobit svou velikost, přidejte se k nám v rané fázi, kdy nabízíme agilní pracoviště, rychlé rozhodování a nemáme žádnou zbytečnou byrokracii
- Budete spolupracovat se Sašou Lowingerem, který vede tým a podpoří vaše zkušenosti na pozici Account Managera
Náplň práce
- Komunikace s lékaři a fyzioterapeuty prostřednictvím telefonu, e-mailu a sociálních sítí. Dáváme si záležet na rychlosti a kvalitě komunikace.
- Představení aplikace PURObot klientům. Vysvětlujeme klientům výhody a přínosy aplikace
- Spolupráce s referenty zdravotních pojišťoven. Spolupracujeme se zdravotními pojišťovnami a získáváme potřebná data pro výpočet.
- Konverze klientů z TRIAL verze na PREMIUM.
- Práce s daty a dokumenty (dávky, vyúčtování zdravotních pojišťoven). Edukujeme klienty, jakým způsobem exportovat data z ordinačních software a jak je bezpečně předat do aplikace PURObot.
- Kontinuální péče o klienty. Zakládáme si na vysoké úrovni klientského servisu a péče. Komunikujeme s lékaři, kteří očekávají vysoký standard služby.
Co od Vás očekáváme
- Nebojíte se naučit nový produkt a dál se vzdělávat.
- Vynikáte v komunikaci a prezentaci po telefonu a e-mailu. Často navrhujeme našim klientům řešení, proaktivně je oslovujeme a konzultujeme jejich situaci.
- Máte logické / analytické myšlení a umíte klientům vysvětlit podstatu našich služeb.
- Nebojíte se čísel a matematiky.
- Dokážete úspěšně a přirozeně prodávat. Budujeme dlouhodobé vztahy s klienty a neprodáváme rychloobrátkové zboží.
- Dotahujete úkoly a máš smysl pro odpovědnost – naší hlavní devizou je důvěra a férovost. Klienti nám proto věří a dávají nám pozitivní recenze.
Jaké programy budeš používat?
A co Vám u nás nabízíme?
- Naučte se, jak se stát skvělým account manažerem pro jedinečný segment trhu, který v nadcházejících letech výrazně poroste.
- Férový plat na základě zkušeností a čtvrtletní bonusy na základě výkonu
- Práci pro příjemnou cílovou skupinu (lékaři, fyzioterpaeuti, logopedi, manažeři a majitelé firem),
- moderní pracovní prostředí v Domě služeb https://www.dum-sluzeb.cz/, který leží v centru Pardubic
- skvělý kolektiv, legrace na pracovišti vítána a pěstována,
- trpělivé zaškolení, ochotná pomoc od kolegů i vedoucích,
- flexibilní pracovní doba, žádné směnování,
- práci v moderních IT systémech (Slack, Google Suite, Daktela, Insightly, PURObot).
Hodnoty, které nás spojují:
- Playground – jsme ochotni přestoupit své hranice odpovědnosti a pomoci ostatním.
- Feedback – toužíme po zpětné vazbě. To je jediný způsob, jak se dozvědět, co děláme správně a co by se dalo zlepšit.
- Být lepší – chceme být lepší – učíme se, vzděláváme se, děláme a přiznáváme chyby a učíme se z nich...
- Vyhrnutý rukáv – pracujeme s tím, co máme, a umíme zatnout zuby, když je to třeba. Společně něco budujeme a postupně to zlepšujeme.
- Dobrá nálada – chováme se k sobě jako k přátelům – pomáháme si navzájem a zažíváme spoustu legrace.
Kde máme kanceláře?
Máme nové kanceláře v centru Pardubic, 17. listopadu 237 skvělou dostupností MHD (5 min chůze), vlaku (10 min chůze), obchodů a služeb (AFI 3 min chůze). K dispozici je parking u kanceláří a hlídaná kolárna. Máme klimatizaci, vlastní sociální zařízení a kuchyňku.
Pokud máte zájem připojit se k nám, dejte nám vědět!
Na začátek nám pošlete svoje CV. Pozveme si Vás na pracovní pohovor, kde se budete moct podívat přímo k nám do kanceláří a budete mít možnost "osahat" si práci v reálu při training-day. Těšíme se na Vás!