Víme, jak vám ušetřit čas a peníze

Account manager v týmu PURObot

  • Pardubice
  • Plný pracovní úvazek
  • Pro studenty

Hledáme Account managera, který se bude společné s námi starat o naše klienty - lékaře, ambulantní specialisty a fyzioterapeuty. Těm nabízíme vlastní software PURObot určený malým a středním ordinacím.

Přidej se k nám!

  • O nás

    V Info pro lékaře od roku 2012 pomáháme lékařům a zdravotnickým specialistům šetřit čas a peníze. Zabýváme se poradenstvím, provozujeme největší české tržiště lékařských praxí a vyvíjíme vlastní, unikátní webovou aplikaci PURObot. Naší ambicí je vytvořit ekosystém pro lékaře, který jim poskytne všechny potřebné služby a digitální nástroje na jednom místě.

    Tým account managerů PURObotu je aktuálně složen ze 4 členů, kteří se starají o stávající i nové klienty. Trpělivost, skvělý zákaznický přístup a úsměv je naší největší zbraní.

    Proč se stát account managerem pro PURObot?

    • Přijmeme motivované talenty, kteří chtějí budovat kariéru v oblasti digitálních řešení pro zdravotnictví a mají zájem zaměřit se na poradenství a prodej.
    • Dozvíte se více o tom, jak funguje segment lékařských služeb, budete konzultantem pro lékaře, lékařské specialisty, fyzioterapeuty a majitele firem, což vám umožní spolupracovat s jedinečným segmentem trhu
    • Jsme v počáteční fázi růstu, společnost má 20 zaměstnanců a v příštích letech chce zdvojnásobit svou velikost, přidejte se k nám v rané fázi, kdy nabízíme agilní pracoviště, rychlé rozhodování a nemáme žádnou zbytečnou byrokracii
    • Budete spolupracovat se Sašou Lowingerem, který vede tým a podpoří vaše zkušenosti jako obchodního konzultanta.

    Náplň práce

    • Komunikace s lékaři a fyzioterapeuty prostřednictvím telefonu, e-mailu a sociálních sítí. Dáváme si záležet na rychlosti a kvalitě komunikace.
    • Představení aplikace PURObot klientům. Vysvětlujeme klientům výhody a přínosy aplikace
    • Schopnost přesvědčit na základě dat o hodnotě našeho produktu, který šetří čas a peníze.
    • Spolupráce s referenty zdravotních pojišťoven. Spolupracujeme se zdravotními pojišťovnami a získáváme potřebná data pro výpočet.
    • Práce s daty a dokumenty (dávky, vyúčtování zdravotních pojišťoven). Edukujeme klienty, jakým způsobem exportovat data z ordinačních software a jak je bezpečně předat do aplikace PURObot.

    Co od vás očekáváme?

    • Nebojíte se naučit nový produkt a dál se vzdělávat.
    • Vynikáte v komunikaci a prezentaci po telefonu a e-mailu. Často navrhujeme našim klientům řešení, proaktivně je oslovujeme a konzultujeme jejich situaci. 
    • Máte logické / analytické myšlení a umíte klientům vysvětlit podstatu našich služeb.
    • Zadávání dat a jejich údržba v interním CRM systému
    • Dokážete úspěšně a přirozeně prodávat. Budujeme dlouhodobé vztahy s klienty a neprodáváme rychloobrátkové zboží. 
    • Dotahujete úkoly a máš smysl pro odpovědnost – naší hlavní devizou je důvěra a férovost. Klienti nám proto věří a dávají nám pozitivní recenze.

    Co vám můžeme nabídnout?

    • Naučte se, jak se stát skvělým obchodním konzultantem pro jedinečný segment trhu, který v nadcházejících letech výrazně poroste. 
    • Férový plat na základě zkušeností a čtvrtletní bonusy na základě výkonu
    • Práci pro příjemnou cílovou skupinu (lékaři, fyzioterpaeuti, logopedi, manažeři a majitelé firem),
    • Moderní pracovní prostředí v Domě služeb, který leží v centru Pardubic
    • Skvělý kolektiv, legrace na pracovišti vítána a pěstována,
    • Trpělivé zaškolení, ochotná pomoc od kolegů i vedoucích,
    • Flexibilní pracovní doba, žádné směnování,
    • Práci v moderních IT systémech (Slack, Google Suite, Daktela, Insightly, PURObot).
G Suite
Daktela (CRM)
Insightly (CRM)
Microsoft Excel
Slack
Notion

Kde máme kanceláře?

Máme nové kanceláře v centru Pardubic, 17. listopadu 237 skvělou dostupností MHD (5 min chůze), vlaku (10 min chůze), obchodů a služeb (AFI 3 min chůze). K dispozici je parking u kanceláří a hlídaná kolárna. Máme klimatizaci, vlastní sociální zařízení a kuchyňku.

12
50.03583908081055
15.769339561462402
1
0
0
50.035839080811
15.769339561462
  • Co Vám můžeme nabídnout:

    • Naučte se, jak se stát skvělým account managerem pro jedinečný segment trhu, který v nadcházejících letech výrazně poroste. 
    • Férový plat na základě zkušeností a čtvrtletní bonusy na základě výkonu
    • Práci pro příjemnou cílovou skupinu (lékaři, fyzioterpaeuti, logopedi, manažeři atd.)
    • Moderní pracovní prostředí v centru Pardubic
    • Skvělý kolektiv, legrace na pracovišti vítána a pěstována,
    • Flexibilní pracovní doba, žádné směnování,
    • Práci v moderních IT systémech (Slack, Google Suite, Daktela, Insightly, PURObot).
  • Hodnoty, které nás spojují:

    • Playground – jsme ochotni přestoupit své hranice odpovědnosti a pomoci ostatním.
    • Feedback – toužíme po zpětné vazbě. To je jediný způsob, jak se dozvědět, co děláme správně a co by se dalo zlepšit.
    • Být lepší – chceme být lepší – učíme se, vzděláváme se, děláme a přiznáváme chyby a učíme se z nich...
    • Vyhrnutý rukáv – pracujeme s tím, co máme, a umíme zatnout zuby, když je to třeba. Společně něco budujeme a postupně to zlepšujeme.
    • Dobrá nálada – chováme se k sobě jako k přátelům – pomáháme si navzájem a zažíváme spoustu legrace.

     

  • Pokud máte zájem připojit se k nám, dejte nám vědět!

    Na začátek nám pošlete svoje CV. Pozveme si Vás na pracovní pohovor, kde se budete moct podívat přímo k nám do kanceláří a budete mít možnost "osahat" si práci v reálu při training-day. Těšíme se na Vás!

Pošlete nám CV nebo odkaz na LinkedIn a naplánujeme společnou on-line schůzku s výkonným ředitelem, Sašou Löwingerem.

 

Požadavky pro nahrání souboru
Alexander Löwinger
co-founder / výkonný ředitel

Rád buduji nový business prostřednictvím moderních IT technologií. V naší firmě se starám o to, aby veškeré procesy běžely, jak mají.