Close

Vypočítáme kolik z Vámi vykázané péče VZP za rok 2024 neuhradila. Analýza vyúčtování

Víme, jak vám ušetřit čas a peníze
Close

Vypočítáme kolik z Vámi vykázané péče VZP za rok 2024 neuhradila. Analýza vyúčtování

Projektový specialista v administrativě – Praha

  • Plný pracovní úvazek
  • Praha

Jsme rychle se rozvíjející startup v oblasti poradenství pro lékaře, ambulantní specialisty a fyzioterapeuty. Klientům nabízíme vlastní software PURObot, ordinační software ORDIN, zprostředkováváme prodeje lékařských praxí na největším lékařském tržišti praxí v ČR kde poskytujeme konzultační služby pro lékaře.

Přidej se k nám!

  • Máme 4 týmy: v Praze Consulting a v Pardubicích PURObot, Tržiště praxí a IT, celkem nás je už téměř 30. Působíme na trhu 4 roky. Hledáme nové kolegy do týmu, abychom mohli dále rozvíjet a zlepšovat naše služby.

    Projektový specialista v administrativě pro nás znamená že máte schopnost zvládat administrativu pro více projektů. Máte agilní řízení a určování priorit projektů na základě aktuálních potřeb. Získáte mnoho poznatků a naučíte se, co obnáší transformace z OSVČ na s.r.o., jak zvládnout ocenění praxe a co obnáší prodej jednoho subjektu jinému. Tato role není jen o vykonávání základní administrativy, ale o schopnosti konzultovat a řešit problémy s našimi klienty.

    Hlavní zodpovědnosti:

    • Komunikace se zákazníky (lékaři, fyzioterapeuty, etc) a úřady/zdravotními pojišťovnami na každodenní bázi v rámci svěřených projektů
    • Po zaškolení zkušeným týmem samostatná práce na projektech týmu consultingu tj. převod OSVČ na s.r.o., získání akreditace/dotace, obchodní mentoring a poradenství při prodeji/nákupu lékařských a nelékařských praxí ve spolupráci s našim právníkem a notářem
    • Práce v interních informačních systémech např. Daktela, Microsoft, Google Workspace (není nutná znalost předem, zaměstnance zaškolíme)
    • Participace na seminářích a konferencích, možnost publikovaní příspěvků/ článků, tvorba seminářů/ webinářů
    • Budete součástí týmu pod vedením Moniky Stárkové, která se stará o týmu Consulting.

    Co očekáváme:

    • Zkušenosti v oblasti administrativní práce, kompletování podkladů a příprava dokumentů v rámci svých projektů
    • Velmi dobré komunikační schopnosti, pečlivost a zodpovědný přístup
    • Schopnost pracovat samostatně a řídit projekt klienta „od A až do Z“, dotahovat věci do cíle
    • Ambice učit se nové věci a růst společně s firmou
    • Proaktivní myšlení, chuť zlepšovat postupy
    • Zkušenost v oblasti zdravotnictví vítaná

    Co můžeme nabídnout:

    Nabízíme školení v oblasti řízení specifických projektů v segmentu zdravotnictví. Jakmile získáte úplné znalosti o této roli, je tato pozice samostatná (samozřejmě v ramci podpory skvělého týmu), což vám umožní flexibilně řídit pracovní povinnosti.

    • Plný úvazek na pracovní smlouvu
    • Plat odpovídající tržnímu ohodnocení a zkušenostem
    • Zajímavé prémie dle plnění cílů nad rámec základní mzdy
    • 5 týdnů dovolené + 2 sick days
    • Možnost rozvíjet se na specializovaných školeních
    • Nasloucháme nápadům a podnětům a rádi je implementujeme
    • Prostředí start-up firmy (řešíme věci rychle a nebojíme se změn)
    • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
    • Kariérní růst a know-how v oblasti zdravotnictví
    • Firemní akce v průběhu roku
GMail
Google Docs
Microsoft Excel
Slack
Insightly
  • Co Vám můžeme nabídnout:

    • Naučte se jak se stát odborníkem pro jedinečný segment trhu, který v nadcházejících letech výrazně poroste. 
    • Férový plat na základě zkušeností a čtvrtletní bonusy na základě výkonu
    • Práci pro příjemnou cílovou skupinu (lékaři, logopedi, manažeři a majitelé firem),
    • Moderní pracovní prostředí v Praze
    • Flexibilní pracovní doba s možností home office 2x týdně
    • 5 týdnů dovolené + 2 sick days
    • Trpělivé zaškolení, ochotná pomoc od kolegů i vedoucích
    • Práci v moderních IT systémech (Slack, Google Suite, Daktela, Insightly).
  • Hodnoty, které nás spojují:

    • Playground – jsme ochotni přestoupit své hranice odpovědnosti a pomoci ostatním.
    • Feedback – toužíme po zpětné vazbě. To je jediný způsob, jak se dozvědět, co děláme správně a co by se dalo zlepšit.
    • Být lepší – chceme být lepší – učíme se, vzděláváme se, děláme a přiznáváme chyby a učíme se z nich...
    • Vyhrnutý rukáv – pracujeme s tím, co máme, a umíme zatnout zuby, když je to třeba. Společně něco budujeme a postupně to zlepšujeme.
    • Dobrá nálada – chováme se k sobě jako k přátelům – pomáháme si navzájem a zažíváme spoustu legrace.

Pošlete nám CV nebo odkaz na LinkedIn a naplánujeme společnou on-line schůzku s Monikou Stárkovou.

Požadavky pro nahrání souboru
Ing. Monika Starková

Financím se profesně věnuji od roku 2006 a mojí expertízou jsou účetnictví, daňové poradenství a audit. 

Další volné pozice

  • Pardubice
  • Plný pracovní úvazek
  • Pro studenty
  • Pardubice
  • Plný pracovní úvazek
  • Pro studenty