- Plný pracovní úvazek
- Praha
Jsme rychle se rozvíjející startup v oblasti poradenství pro lékaře, ambulantní specialisty a fyzioterapeuty. Klientům nabízíme vlastní software PURObot, ordinační software ORDIN, zprostředkováváme prodeje lékařských praxí na největším lékařském tržišti praxí v ČR kde poskytujeme konzultační služby pro lékaře.
Máme 4 týmy: v Praze Consulting a v Pardubicích PURObot, Tržiště praxí a IT, celkem nás je už téměř 30. Působíme na trhu 4 roky. Hledáme nové kolegy do týmu, abychom mohli dále rozvíjet a zlepšovat naše služby.
Projektový specialista v administrativě pro nás znamená že máte schopnost zvládat administrativu pro více projektů. Máte agilní řízení a určování priorit projektů na základě aktuálních potřeb. Získáte mnoho poznatků a naučíte se, co obnáší transformace z OSVČ na s.r.o., jak zvládnout ocenění praxe a co obnáší prodej jednoho subjektu jinému. Tato role není jen o vykonávání základní administrativy, ale o schopnosti konzultovat a řešit problémy s našimi klienty.
Hlavní zodpovědnosti:
- Komunikace se zákazníky (lékaři, fyzioterapeuty, etc) a úřady/zdravotními pojišťovnami na každodenní bázi v rámci svěřených projektů
- Po zaškolení zkušeným týmem samostatná práce na projektech týmu consultingu tj. převod OSVČ na s.r.o., získání akreditace/dotace, obchodní mentoring a poradenství při prodeji/nákupu lékařských a nelékařských praxí ve spolupráci s našim právníkem a notářem
- Práce v interních informačních systémech např. Daktela, Microsoft, Google Workspace (není nutná znalost předem, zaměstnance zaškolíme)
- Participace na seminářích a konferencích, možnost publikovaní příspěvků/ článků, tvorba seminářů/ webinářů
- Budete součástí týmu pod vedením Moniky Stárkové, která se stará o týmu Consulting.
Co očekáváme:
- Zkušenosti v oblasti administrativní práce, kompletování podkladů a příprava dokumentů v rámci svých projektů
- Velmi dobré komunikační schopnosti, pečlivost a zodpovědný přístup
- Schopnost pracovat samostatně a řídit projekt klienta „od A až do Z“, dotahovat věci do cíle
- Ambice učit se nové věci a růst společně s firmou
- Proaktivní myšlení, chuť zlepšovat postupy
- Zkušenost v oblasti zdravotnictví vítaná
Co můžeme nabídnout:
Nabízíme školení v oblasti řízení specifických projektů v segmentu zdravotnictví. Jakmile získáte úplné znalosti o této roli, je tato pozice samostatná (samozřejmě v ramci podpory skvělého týmu), což vám umožní flexibilně řídit pracovní povinnosti.
- Plný úvazek na pracovní smlouvu
- Plat odpovídající tržnímu ohodnocení a zkušenostem
- Zajímavé prémie dle plnění cílů nad rámec základní mzdy
- 5 týdnů dovolené + 2 sick days
- Možnost rozvíjet se na specializovaných školeních
- Nasloucháme nápadům a podnětům a rádi je implementujeme
- Prostředí start-up firmy (řešíme věci rychle a nebojíme se změn)
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Kariérní růst a know-how v oblasti zdravotnictví
- Firemní akce v průběhu roku

Co Vám můžeme nabídnout:
- Naučte se jak se stát odborníkem pro jedinečný segment trhu, který v nadcházejících letech výrazně poroste.
- Férový plat na základě zkušeností a čtvrtletní bonusy na základě výkonu
- Práci pro příjemnou cílovou skupinu (lékaři, logopedi, manažeři a majitelé firem),
- Moderní pracovní prostředí v Praze
- Flexibilní pracovní doba s možností home office 2x týdně
- 5 týdnů dovolené + 2 sick days
- Trpělivé zaškolení, ochotná pomoc od kolegů i vedoucích
- Práci v moderních IT systémech (Slack, Google Suite, Daktela, Insightly).
Hodnoty, které nás spojují:
- Playground – jsme ochotni přestoupit své hranice odpovědnosti a pomoci ostatním.
- Feedback – toužíme po zpětné vazbě. To je jediný způsob, jak se dozvědět, co děláme správně a co by se dalo zlepšit.
- Být lepší – chceme být lepší – učíme se, vzděláváme se, děláme a přiznáváme chyby a učíme se z nich...
- Vyhrnutý rukáv – pracujeme s tím, co máme, a umíme zatnout zuby, když je to třeba. Společně něco budujeme a postupně to zlepšujeme.
- Dobrá nálada – chováme se k sobě jako k přátelům – pomáháme si navzájem a zažíváme spoustu legrace.